Hvad kan vi

Som kiropraktor er vi uddannet i at behandle samt diagnosticere skader og smertetilstande i bevægeapparatet.

Vi er kvalificerede til at undersøge, rådgive og behandle mennesker i alle aldre med smerter i ryg, nakke, hofte, knæ, skulder samt hovedpine, diskusprolaps og idrætsskader.

Vores behandlinger følger de generelt anbefalede i retningslinjer fra Sundhedsstyrelsen og internationale organer.  Og vi benytter os af en række forskellige behandlingsmetoder, såsom manipulation og mobilisering, træning og øvelser, og behandling med massage, massagepistol, akupunktur med videre. Formålet med behandlingen hos os, er at lindre eller fjerne smerte og bedre funktionen. En vigtig del af behandlingen er også at hjælpe dig til at forstå, hvad der er galt, og hvad du selv kan gøre for at få det bedre. Vi sætter altid god tid af til at få snakket om problemerne og undersøgt dem grundigt, inden vi igangsætter behandling.

Kiropraktorer har overenskomst med den offentlige sygesikring, som betaler en procentdel af behandlingen. Andelen er afhængig af, hvad du fejler.  Sygesikringen Danmark yder tilskud til behandling hos kiropraktor, og mange sundhedsforsikringer dækker helt eller delvist behandling hos kiropraktor.

Du behøver ikke henvisning fra egen læge for at få behandling hos kiropraktor, og du behøver heller ikke henvisning fra egen læge for at få tilskud til behandling hos kiropraktor.

Patienter med diskusprolaps og spinal stenose (forsnævring af rygmarvskanalen) får særlige tilskud til behandling hos kiropraktor.

Du kan læse mere i “drop-down menuen” om de forskellige symptomer og smertetilstande vi oftest møder.

Vi har moderne røntgenudstyr og tager billeder, når det er relevant.

Vi kan henvise til, eller rådgive om, andre former for undersøgelse og behandling, når der kommer et problem som ikke skal behandles hos os.

Online booking

Ønsker du at bestille en behandling hos Kiropraktor i Vejle, kan du nu via patientportalen selv booke og rette dine tider.

Login er hele dit CPR-nummer og koden er de sidste fire cifre.

KLIK HER

Vil du vide mere om os?

Find ud af mere om hvem vi er hos Kiropraktor I Vejle

Har du brug for behandling?

Se hvilke symptomer vi ofte ser i klinikken

Åbningstider og kontaktoplysninger

Find ud af hvornår og hvordan du kan kontakte os

Personalet er autoriseret og uddannet